Апаратура управління шахтними вантажолюдськими підвісними монорейковими та моноканатними дорогами УМД

Делком лого

Description

Призначення

Апаратура УМД призначена для дистанційного керування вантажолюдськими підвісними монорейковими дорогами довжиною до 2000 м при швидкості руху дороги не більше 2,1 м/сек та автоматизованого керування моноканатними дорогами довжиною до 2000 м при швидкості каната не більше 1,4 м/с.

 

Апаратура забезпечує:

  • автоматичну подачу перед пуском звукового сигналу, що чути по всій довжині дороги, а також кодову сигналізацію з пультів керування та пультів сигналізації;
  • дистанційне керування реверсивним електричним приводом монорейкової дороги та гальмівним пристроєм короткочасним або безперервним впливом на лінію оперативного керування;
  • автоматизоване керування електричним приводом моноканатної дороги під час керування кабелем та з будь-якої точки за довжиною дороги під час керування голими проводами;
  • місцеве керування приводом дороги машиністом за сигналами кондуктора з виключенням можливості одночасного дистанційного та місцевого керування приводом;
  • автоматичну подачу перед пуском звукового сигналу, що чути по всій довжині дороги, а також кодову сигналізацію з пультів керування та пультів сигналізації;
  • оперативну зупинку дороги з пультів керування та пультів сигналізації з автоматичною підготовкою схеми до нового пуску, а також зупинку дороги з будь-якої точки траси руху з блокуванням, що не допускає повторного пуску до зняття сигналу «стоп» з місця зупинки;
  • автоматичне аварійне відключення приводу дороги при:
    • обриві або короткому замиканні лінії оперативного керування, лінії сигналізації та екстреної зупинки або ланцюга датчика швидкості;
    • проїзді кінцевих майданчиків сходу;
    • опусканні або підйомі натяжних вантажів відповідно нижче або вище за встановлену величину;
    • дотику натяжною кареткою кінцевих вимикачів;
    • спрацьовуванні вимикачів у гальмівних пристроях;
    • обриві або короткому замиканні ланцюга датчика швидкості;
  • автоматичне аварійне відключення приводу дороги при збільшенні або зменшенні на 25% від номінальної швидкості каната;
  • нульовий захист напруги живлення в пультах керування ПК (ПУ) або пультах сигналізації (ПС).

 

Технічні характеристики

ТУ У 33.3-00159410-006:2005
Основні параметри ПК-1 (ПУ-1) ПК-2(ПУ-2) ПС
Рівень та вид вибухозахисту РВ IB Иа С РВ IB Иа С РВ 3B Иа
Ступінь захисту IP54 IP54 IP54
Напруга живлення (частотою 50 Гц) 36 В 36 В 127, 380, 660
Споживана потужність не більше 8 ВА не більше 10 ВА не більше 20 ВА
Тривалість попереджувального звукового сигналу 5 – 10 с
Витримка часу на подачу сигналу відключення приводу дороги за:
а) збільшення швидкості каната на 25% від номінальної не більше 2 с
б) зменшення швидкості каната на 25% від номінальної не більше 6 с
в) контролі тривалості запуску дороги не більше 8 с
г) обрив або замикання лінії оперативного управління або сигналізації та екстреної зупинкироги не більше 1 с
д) обрив або замикання ланцюга датчика швидкості не більше 2 с
д) обрив або замикання ланцюга датчика швидкості не більше 2 с
Регульована тривалість приводу моноканатної дороги 5-25 хв
Опір лінії оперативного управління не більше 200 Ом
Опір лінії сигналізації та екстреної зупинки не більше 300 Ом
Габаритні розміри 360×360х180 мм 390×390х190 мм 420×400х400 мм
Маса 19 кг 12 кг 37 кг

 

Апаратура випускається для керування дорогами довжиною по 1200 м, 2000 м. Комплектність постачання пультів апаратури відповідає зазначеному в таблиці.

Найменування пульта Кількість на довжину дороги 1200 м Кількість на довжину дороги 2000 м
Пульт керування ПК-1 (ПУ-1) 1 1
Пульт керування ПК-2(ПУ-2) 1 1
Пульт сигналізації ПС 1 2

 

Апаратура може застосовуватися в шахтах, небезпечних по газу або пилу, за температури навколишнього середовища від мінус 5 до 35 гр.С, відносної вологості до 100% при 35 гр.С.

Апаратура управління шахтними вантажолюдськими підвісними монорейковими та моноканатними дорогами УМД
Scroll to top
All search results